fbpx

Aequitas Polska Sp. z o.o.

Asystent/ka w dziale Customer Specific Services

Nazwa firmy:  Aequitas Polska Sp. z o.o.
Profil firmy:  IT/Komunikacja/Konsulting
Stanowisko:  Asystent/ka w dziale Customer Specific Services
Miejsce pracy:  Wrocław/możliwość pracy zdalnej
Kontakt:  katarzyna.zorembik@aequitas-group.com

 

Student
Tryb studiów
    dzienne;                  zaoczne;                  wieczorowe;
Kierunek studiów:  

 

Absolwent
Tytuł      magister;                  licencjat;                  inżynier;
Kierunek studiów:  

 

Wymagania wobec kandydatów: bardzo dobra znajomość języka niemieckiego- warunek konieczny
-znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
-pracowitość i sumienność
-umiejętność organizacji pracy
-komunikatywność
-mile widziani także studenci dzienni ostatnich lat studiów
Zakres obowiązków:  -ewidencja i kwalifikacja zgłoszeń klienta
-koordynacja komunikacji między klientem a zespołem opracowującym problem
-sporządzanie raportów,
-dbanie  o jakość oraz terminowość usług dostarczanych klientom
-obsługa administracyjna biura
Oferowane warunki zatrudnienia:  -bardzo dużą możliwość rozwoju zawodowego,
-umowę o pracę lub umowę stażu w zależności od doświadczenia oraz dostępności kandydata
-istnieje możliwość pracy zdalnej,
-udział w prestiżowych, międzynarodowych projektach
-atrakcyjne warunki finansowe
-bardzo przyjazną atmosferę w pracy
-szkolenia dla osób nieposiadających doświadczenia
-dajemy możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz zapoznania się ze strukturami firmy międzynarodowej
Wymagane dokumenty aplikacyjne:  CV
Ilość etatów:  1

 

Termin ważności oferty:  30.04.2017